Securitas

CASUS SECURITAS

Klantvraag

Securitas en Verein kennen een lange, succesvolle geschiedenis waarbij sociale zekerheid de rode draad is. Securitas heeft aan Verein gevraagd om de organisatie te ondersteunen bij de regievorming op de uitkeringsregelingen. Zowel WIA als Ziektewet brengt grote verantwoordelijkheden voor Securitas met zich mee waarvoor expertise nodig is.

Aanpak

In samenwerking tussen Verein en diverse interne afdelingen binnen Securitas zijn alle belangrijke processen uitgeschreven en is de inrichting van de organisatie aangepast. Verschillende software en beleidsstukken zijn ingericht op een nieuwe, zorgvuldige werkwijze. Verein heeft met de expertise op het gebied van Ziektewet en WIA en juridische ondersteuning een grote verantwoordelijkheid in de begeleiding en het uitvoeren van de regelingen. De uitvoering wordt door Verein in nauwe samenwerking met Securitas vormgegeven.

Resultaat