Verzuim,
& inzetbaarheid

Wie zijn wij?

OVER VEREIN

Verzuim kan elk individu en iedere organisatie overkomen. Verein is met haar brede kennispositie een gids bij vraagstukken rondom verzuim, re-integratie, inzetbaarheid en sociale zekerheid. We helpen met het creëren van overzicht, het versimpelen van processen en zorgen uiteindelijk voor een verzuimdaling. Zo zorgen we dat verzuim, zowel voor mens als organisatie, niet tot kopzorgen leidt en dat de focus blijft liggen op inzetbaarheid en productiviteit. Met positieve resultaten voor de duurzame inzetbaarheid van medewerkers en (financiële) voordelen voor de organisatie.

De initiatiefnemer van Verein is Erwin Bergsma.

OVER ERWIN BERGSMA

“Na jarenlange ervaring in diverse functies binnen het HR vakgebied, kreeg ik steeds meer te maken met casuïstiek omtrent (langdurige) arbeidsongeschiktheid met bijkomende sociale en financiële consequenties. Vanuit dat perspectief is mijn interesse ontstaan voor de complexe en steeds veranderende arbeids- en sociale zekerheids- wet- en regelgeving. De stap naar het ondernemerschap heb ik gemaakt om kennis en expertise breder te kunnen delen en werkgevers te ondersteunen bij arbeidsongeschiktheidsvraagstukken.”