Training & opleiding

Wil je jouw kennis en vaardigheden op het gebied van verzuimbegeleiding verder ontwikkelen? Bij het volgen van een opleiding of training verzuimmanagement van Verein staan jouw (praktijk)vragen centraal. We helpen je nog sterker te staan in jouw rol als verzuimbegeleider of inzetbaarheidsdeskundige. Dit kan in elke gewenste vorm, zoals trainingen, kennissessies of coaching on the job.

Onderwerpen die onder andere aan bod kunnen komen zijn:

• Wet- en regelgeving
  • Sociale zekerheidsrecht
  • Wet verbetering poortwachter
  • Financiële gevolgen van verzuim en arbeidsongeschiktheid
  • Inzetbaarheidsvraagstukken

Sta sterk in je rol als professional

Een lastige verzuimcasus, een frequent verzuimgesprek of meer grip krijgen op het verzuim? Zomaar wat situaties of thema’s waar je als HR-professional, leidinggevende, verzuimadviseur of casemanager tegen aan kan lopen. Je wilt je kennis en vaardigheden vergroten en verbeteren, je wilt sterker in je rol staan als professional; dat zijn de vraagstukken waar wij vanuit Verein je bij kunnen helpen.

Training, coaching & kennissessies op maat

Vanuit Verein zijn we actief betrokken bij onze klanten en ondersteunen wij hen bij (ingewikkelde) vraagstukken die kunnen spelen binnen een organisatie op het gebied van sociale zekerheid. Vanuit onze kennis, expertise en maar vooral ook de praktijkervaringen zijn we in staat goed mee te denken bij vraagstukken over (interne) trainingen en opleidingen. Dit kan betrekking hebben op een verzuimtraining, coaching on the job, intervisiebijeenkomsten of kennissessies.

Samen kijken we wat de specifieke vraag/ behoefte is, om met elkaar te bepalen wat het beste aansluit. Een maatwerktraject dat zo optimaal mogelijk aansluit bij jou als professional of jouw organisatie.

Adviseurs sociale zekerheid

Bekijk ook

Casemanagement

Heb je vragen rondom verzuim? Verein kan door casemanagement zowel de organisatie als medewerker hierin ondersteunen.

Advies sociale zekerheid

Het vertalen van wet- en regelgeving naar een praktisch toepassing en fundament binnen de organisatie waar wij voor werken.

Juridische ondersteuning

We ondersteunen je bij vragen over (financiële) verantwoordelijkheden m.b.t. uitkeringslasten van de werkgever.

Heb je een vraag?

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.